مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 11:352023-01-01اقتصادي

قاطعانه با گران فروشان برخورد می شود


امروز پذیرفته نیست که با وجود ما بازار دچار تلاطم بوده و مردم شاهد بی نظمی در زمینه عرضه و توزیع کالا و گران فروشی باشند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام صبح امروز جلسه بررسی وضعیت گرانی های اخیر با حضور عمران علیمحمدی رییس کل دادگستری استان، معاون دادستان مرکز استان، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، مسئول اماکن نیروی انتظامی و معاون سازمان صمت استان در محل سالن جلسات دادگستری برگزار شد.

علیمحمدی رییس کل دادگستری استان ایلام به موضوع گرانی نرخ ارز و بی نظمی در بازار و گرانفروشی پرداخت و با اشاره به اقدامات اخیر دشمن در جهت فلج کردن اقتصاد مملکت برای وارد کردن فشار به اقشار مختلف جامعه از جمله ایجاد اختلال در حمل و نقل.

اختلال در بازار دارو ، تشویق کسبه به تعطیلی بازار و.

گفت: دشمن بعد از ناکام ماندن از رسیدن به اهداف خود اکنون به روش دیگری بازار را مورد تهدید قرار داده و آن فشار اقتصادی از طریق تحریم بیشتر و در نتیجه گران شدن ارز و طلا و ایجاد تورم و بی ثباتی در بازار در راستای تحت فشار قرار دادن مردم و رسیدن به اهداف شوم خود است.

وی افزود: در این شرایط ما باید با تمام توان به اجرای قوانین و مقررات اقدام کرده و خواسته مردم نیز از ما مبارزه با گران فروشی و ایجاد ثبات در بازار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاطعانه با گران فروشان برخورد می شود

قاطعانه با گران فروشان برخورد می شود