مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 11:052023-01-01سياسي

حرکت جریان دختران انقلاب مردمی است / نهاد نظارتی برای حجاب لازم است اما ضابطه ‎مند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، مجموعه دختران انقلاب موکب های مردمی «دختران انقلاب» را که محفل جذب دختران کم حجاب و دغدغه مندسازی بانوان محجبه است جهت انجام فعالیت های فرهنگی در میادین (چهارراه حضرت ولیعصر و هفت تیر) دایر کرد.

- موکب دختران انقلاب در میدان هفت تیر تهران سعی می ‎کند تا با ترویج فرهنگ حجاب در راستای روش جدیدی از امر به معروف و نهی از منکر گام بردارد.

سالاری از مسئولین این حرکت مردمی گفت: به میدان آمدیم تا با دخترانمان در مورد حجاب و عفاف صحبت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، مجموعه دختران انقلاب موکب های مردمی دختران انقلاب را که محفل جذب دختران کم حجاب و دغدغه مندسازی بانوان محجبه است جهت انجام فعالیت های فرهنگی در میادین (چهارراه حضرت ولیعصر و هفت تیر) دایر کرد.

موکب دختران انقلاب میدان هفت تیر در جهت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف میان دختران و زنان تهرانی در میدان حضور یافته و سعی دارد تا با ایجاد محیطی دوستانه و دلسوزانه با گفتگو با آنان به این امر اهتمام ورزد.

سالاری مسئول حرکت مردمی دختران انقلاب به خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: ما در ایام فاطمیه و با الگو گیری از حضرت فاطمه در مجموعه دختران انقلاب سعی کردیم مانند ایشان که درب خانه انصار و مهاجر را می ‎زدند با حضور در میدان سعی کنیم با زنان جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت جریان دختران انقلاب مردمی است / نهاد نظارتی برای حجاب لازم است اما ضابطه ‎مند

حرکت جریان دختران انقلاب مردمی است / نهاد نظارتی برای حجاب لازم است اما ضابطه ‎مند