مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 10:352023-01-01سياسي

سمن ها نیرو محرکه ای برای هدایت و رشد جامعه هستند


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز گفت: سمن ها با دو بازوی آگاهی و مشارکت، نیرو محرکه ای برای هدایت و رشد جامعه هستند.

- جعفر طاهری در اولین نشست توانمندسازی سمن های شهرستان شیراز با بیان اینکه ما نه در عصر اطلاعات، که در عصر اطلاعات نادرست به سر می بریم، بر توانمندسازی سمن ها و تشکل هایی که در خط مقدم ارتباط با مردم و شهروندان قرار دارند تاکید و برخورداری از سواد رسانه ای حداقلی را برای همه آحاد جامعه یک ضرورت برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فرمانداری شیراز، او با مقایسه بودجه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با بودجه جاری 250 میلیون دلاری تنها یکی از شبکه های فارسی زبان خارج از کشور، خاطرنشان کرد: مادر جنگی نابرابر ایستاده ایم که نسل جوان و نوجوان ما را متاثر کرده است و آمار بیش از 40 درصدی بازداشت شدگان زیر 20سال در اغتشاشات اخیر در سطح کشور نشان از آن دارد که ما نسل دهه های 50 و 60 در فضای رسانه ای حضوری جدی نداشته و ضعیف عمل کرده ایم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز بار دیگر با تاکید بر ضرورت ارتقاء سطح آگاهی و دانش مقابله با تهدیدهای نوظهور، تداوم این سلسله از آموزش ها را برای همه اقشار جامعه لازم و حیاتی برشمرد و افزود: همه ما بر اهمیت و نقش سازمانهای مردم نهاد به عنوان لازمه تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمن ها نیرو محرکه ای برای هدایت و رشد جامعه هستند

سمن ها نیرو محرکه ای برای هدایت و رشد جامعه هستند