مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 09:452023-01-01اقتصادي

پاسخ نریمانی و حسین طاهری به توییت حمید علیمی


حمید علیمی مداح اهل بیت (ع) که این روزها در فضای مجازی اظهارات عجیبی درخصوص اوضاع کشور منتشر می کند، با هشتگ #مردم_نجیب یک توییت منتشر کرد که واکنش مداحان دیگر را در پی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حمید علیمی مداح اهل بیت (ع) که این روزها در فضای مجازی اظهارات عجیبی درخصوص اوضاع کشور منتشر می کند، با هشتگ #مردم_نجیب یک توییت منتشر کرد که واکنش مداحان دیگر را در پی داشت.

علیمی از ابتدای شروع ناآرامی ها و اغتشاشات اخیر همواره در اظهارنظرهایش سعی داشت به قول خودش رویکردی معترضانه داشته باشد و با پُررنگ کردن نقاط ضعف، کشور را به سمت اصلاح نقایص سوق دهد.

او حرف اصلی اش این است که اگر فردی اعتراض داشته باشد، کجا باید حرفش را بیان کند؟ رویکرد علیمی بعد از آن که برای مجالس عزاداری فاطمیه دوم در شهرهای مختلف به خصوص در اصفهان محدودیتی ایجاد شد، اخیراً توییتی با هشتگ #مردم_نجیب منتشر کرد که واکنش دیگر مداحان کشور را هم در پی داشت.

او در این توییت نوشت: اگر کسی به ⁧ فساد⁩ و دروغ و تبعیض، ‏به گرانی ، نامردی، بی عدالتی، ‏به کوچک شدن سفره مردم⁩، ‏به افزایش قیمت دلار⁩، ‏به  شعارهای تو خالی⁩، معترض باشد، به کدام نهاد یا شخص مراجعه کند ‏تا به همسو با دشمن شدن ‏و نفوذی⁩ و غربگرا ‏و شیعه انگلیسی⁩ و ⁧ معاند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ نریمانی و حسین طاهری به توییت حمید علیمی

پاسخ نریمانی و حسین طاهری به توییت حمید علیمی