مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 08:352023-01-01اجتماعي

گسترش ارتباطات بین المللی برای رفع مشکلات تالاب هورالعظیم


رییس مرکز بین الملل و امور کنوانسیون های سازمان حفاظت محیط زیست بر گسترش ارتباطات بین المللی برای رفع مشکلات تالاب هورالعظیم تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید حسین موسوی فر رییس مرکز بین الملل و امور کنوانسیون های سازمان حفاظت محیط زیست از تالاب هورالعظیم بازدید کرد.

در جریان این بازدید محمد جواد اشرفی مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان ضمن همراهی ایشان گزارشی از اقدامات و برنامه های اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان در راستای مدیریت منابع آبی و برنامه های حفاظتی و نظارتی در حوزه تالاب هورالعظیم را ارائه کرد.

موسوی فر نیز در خصوص این بازدید گفت: تالاب هورالعظیم تالابی مشترک بین ایران و عراق است و برای برنامه های مدیریتی و رفع مشکلات این تالاب نیاز به ارتباطات بین المللی بین دو کشور است که این موضوع در حوزه امور بین الملل سازمان پیگیری می شود.

وی به مسائل و مشکلات عمده ای که این تالاب در سالهای جاری با آن مواجه بوده اشاره کرد و گفت: آتش سوزی های گسترده ای در بخش های عراقی تالاب در فصل گرم و خشک روی داده که برای شهرهای غربی استان خوزستان مشکلاتی ایجاد نموده است.

همچنین وجود کانون های فعال گرد و غبار در بخش های خشک شده تالاب در کشور عراق و تأثیر آن بر استان خوزستان از دیگر مواردی است که در حوزه بین الملل سازمان دنبال می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش ارتباطات بین المللی برای رفع مشکلات تالاب هورالعظیم

گسترش ارتباطات بین المللی برای رفع مشکلات تالاب هورالعظیم