مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 00:052022-12-31سياسي

هیأتی که حسینیه اش یک اتوبوس است+عکس و فیلم


هیأتی های شهرستان کاشمر استان خراسان رضوی در فاطمیه دوم امسال برنامه ای به راه انداختند با عنوان «حسینیه بی نشان» تا روضه و عزاداری را در خانه مردم و نهادهایی ببرند که به هر دلیل امکان حضور در مجالس عزاداری را ندارند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه مسجد و هیأت ـ امیرحسین کسایی: در آیین سنتی و رسم تاریخی کشورمان، همواره هیأت در حسینیه ای برپا می شد و علاقه مندان و عاشقان اهل بیت (ع) برای شرکت در آن، باید خود را به محل برگزاری می رساندند، اما در اولین سال شیوع کرونا یعنی محرم سال 99 بود که شاید این رسم برای اولین بار تغییر کرد و حاج محمود کریمی با یک نوآوری به قول خودش روضه گرد شد.

او وانتی راه انداخت که پشت آن سیستم موردنیاز صوت تعبیه شده بود و به خیابان ها و محله های مختلف تهران رفت و در 10 شب دهه اول محرم، روضه خوانی کرد.

روضه خوانی محمود کریمی در سال 99 در خیابان های شهر تصمیم گرفتیم روضه را به در خانه های مردم ببریم این کار محمود کریمی یک خرق عادت بود و مردم که همیشه باید سراغ روضه می رفتند، این بار روضه به خانه ها و محله های آنان آمده بود که بسیار مورد استقبال آنان قرار گرفت.

فاطمیه امسال یعنی در سال 1401 هیأتی های کاشمر استان خراسان رضوی هم نوآوری کردند و تصمیم گرفتند طرح حسینیه بی نشان را راه اندازی کنند تا به وسیله آن، روضه را به در خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأتی که حسینیه اش یک اتوبوس است+عکس و فیلم

هیأتی که حسینیه اش یک اتوبوس است+عکس و فیلم