مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 23:152022-12-31سياسي

تلاش ها تا زدن ضربه نهایی به دشمن ادامه خواهد داشت


فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه امروز جای سردار دل ها خالی است، گفت: زمان ضربه نهایی به دشمنان از پای نمی نشینیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، امروز در مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که به همت بسیج ادارات و کارمندان این استان در اداره کل استاندارد البرز برگزار شد، گفت: سردار سلیمانی، همواره به درگاه خداوند التماس می کرد تا شهادت نصیبش شود اما تقدیر او این بود که 40 سال از همه مصائب، تهدیدات و گزندهای دشمنان مصون بماند.

وی با اشاره به اینکه خداوند او را در دوران هشت سال دفاع مقدس و جنگ با دژخیمان و بعثیان، مانند دُری برای ماموریتی بزرگ مصون نگهداشت، مطرح کرد: زمانی که شجره خبیثه ملعونه داعش در بلاد مسلمین شکل گرفت، این سردار سرافراز سپاه اسلام به عنوان سرباز مطیع محض ولایت، به نبرد با این دژخیمان رفت و با سربلندی، این شجره خبیثه را به زباله دان تاریخ فرستاد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به تشییع پیکر میلیونی شهید حاج قاسم سلیمانی مطرح کرد: نه فقط ملت ایران بلکه همه مردم مسلمان و آزادی خواه جهان این شهید را با عزت تا عرش خدا بدرقه و رستاخیزی خیره کننده را برپا کردند در حالی که شاید بسیاری از این افراد که دل در گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش ها تا زدن ضربه نهایی به دشمن ادامه خواهد داشت

تلاش ها تا زدن ضربه نهایی به دشمن ادامه خواهد داشت