مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 20:352022-12-31سياسي

بسیج اساتید باید مکتب شهید سلیمانی را بشناسد و به جهانیان بشناساند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین وبینار تخصصی معاونت رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور با حضور رییس سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد.

- رییس سازمان بسیج اساتید گفت: بسیج اساتید باید مکتب شهید سلیمانی را بشناسد و به جهانیان بشناساند به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین وبینار تخصصی معاونت رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور با حضور رییس سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد.

محمدرضا مردانی رییس سازمان بسیج اساتید کشور در این وبینار به فرارسیدن ایام شهادت شهید سردار قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و سایر شهدای همراه حاج قاسم سلیمانی که به تعبیر مقام معظم رهبری به دست شقی ترین افراد به درجه رفیع شهادت نائل شدند، اشاره کرد و از مجاهدت این سردار شهید جبهه جهانی مقاومت سخن گفت.

مردانی افزود: تلاش های بی وقفه شهید سلیمانی و دیگر شهیدان مقاومت یادآور شهدای صدر اسلام و شهدای کربلاست که با شهادت خود انقلاب معنوی دیگری را آفریدند و شجره طیبه انقلاب را با نثار خون خود آبیاری کرده و در دل تاریخ به عنوان مدافعان حرم آل الله معرفی شدند.

وی با بیان رشادت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده ای پولادین در جبهه مقاومت و ژنرالی سحرآمیز با روحیه سلحشوری و جنگندگی و عدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج اساتید باید مکتب شهید سلیمانی را بشناسد و به جهانیان بشناساند

بسیج اساتید باید مکتب شهید سلیمانی را بشناسد و به جهانیان بشناساند