مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 20:202022-12-31فرهنگي

فیلمبرداری فیلم کوتاه «عملیات مسجد» در اردبیل به پایان رسید


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) گفت: فیلمبرداری فیلم کوتاه «عملیات مسجد» جهت شرکت در جشنواره فیلم بچه های مسجد، به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدهاشم سیدی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  فیلمبرداری فیلم کوتاه عملیات مسجد  جهت شرکت در جشنواره فیلم بچه های مسجد، به همت اعضای کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) به پایان رسید.

وی افزود: این فیلم کوتاه به کارگردانی حجت الاسلام و المسلمین اسدزاده و با هنرمندی 2 بازیگر از بچه های مسجد مرحله فیلمبرداری را به پایان رساند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) تصریح کرد: این فیلم کوتاه بر اساس داستانی جذاب در خصوص نحوه جذب نوجوانان به مسجد و آموزش احکام و نماز است که در فواصل این آموزش ها رخدادهای مختلفی برای این بازیگران اتفاق می افتد.

سیدی بیان کرد: این فیلم کوتاه در جشنواره فیلم بچه های مسجد به نمایش گذاشته خواهد شد و ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور مشارکت جدی برای تولید این فیلم داشت.

وی افزود: به زودی مرحله تدوین و آماده برای اکران فیلم نیز با حضور تیم حرفه ای به پایان خواهد رسید.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) ادامه داد: این کانون در تولید فیلم کوتاه تاکنون پیشگام بوده و رتبه برتر کشور در رویداد ملی فهما در حوزه فیلم را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلمبرداری فیلم کوتاه «عملیات مسجد» در اردبیل به پایان رسید

فیلمبرداری فیلم کوتاه «عملیات مسجد» در اردبیل به پایان رسید