مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 18:552022-12-31ورزشي

جلوی حاشیه سازان خواهم ایستاد/ برای آبروی شهرم می جنگم


سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: با قدرت و تا لحظه آخر جلوی کسانی که می خواهند تیم فوتبال شهرداری همدان را نابود کنند خواهم ایستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد جمشیدیان در نشست خبری بعد از دیدار برابر تیم فوتبال خیبر خرم آباد با اشاره به پیروزی در این دیدار اظهار داشت: امروز برابر یکی از پرمهره ترین و با کیفیت ترین تیم های لیگ دسته اول فوتبال کشور که تا پیش از این دیدار شکستی را تجربه نکرده بود به میدان رفتیم و می دانستیم بازی بسیار سختی را با تفکرات فراز کمالوند فنی ترین مربی حال حاضر لیگ خواهیم داشت.

وی افزود: اما به خوبی نقاط ضعف و قوت تیم فوتبال خیبر را آنالیز کرده بودیم و امروز یکی از روزهایی بود که یک نفس راحت کشیدم که بازیکنانم تمام خواسته های ما را در زمین مسابقه پیاده کردند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه می دانستیم چگونه باید به خیبر خرم آباد گل بزنیم، گفت: هر 2 گل را بر روی ضد حمله و انتقال سریع توپ زدیم تنها راه مقابله ما برابر کیفیت بالای خیبر این بود که توپ را به حریف بدهیم.

جمشیدیان خاطرنشان کرد: 70 درصد مالکیت بازی با خیبر بود که خودمان همین را می خواستیم تا حریف را کنترل کنیم بازیکنان ما اجازه حتی یک ارسال و ایجاد موقعیت خطرناکی را به بازیکنان با کیفیت این تیم ندادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی حاشیه سازان خواهم ایستاد/ برای آبروی شهرم می جنگم

جلوی حاشیه سازان خواهم ایستاد/ برای آبروی شهرم می جنگم