مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 18:552022-12-31سياسي

حاج قاسم سلیمانی نماد و الگوی شکست دادن آمریکا است


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی نماد و الگوی شکست دادن آمریکا است گفت: اغتشاشات اخیر واکنشی به موفقیت ایران اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمود نبویان عصر شنبه در مراسم سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در حسینیه اعظم برازجان اظهار داشت: در اغتشاشات اخیر به غیر از مردم که خوش درخشیدند، نیروی انتظامی نیز عملکرد بسیار خوبی داشت.

وی اضافه کرد: بیش از 95 درصد از جوانانی که در این صحنه ها حضور داشتند، فرزندان ما بودند که تحت تأثیر هزاران علل قرار گرفتند و وارد صحنه شدند که حسابشان از اغتشاشگران جدا است.

عضو هیئت رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی بیان کرده عده قلیلی نیز در این اغتشاشات وحشیانه حمله کردند و مأمور نیروی انتظامی و بسیجی را به شهادت رساندند.

وی با بیان این سوال که آیا ریشه این اغتشاشات مشکلات اقتصادی و معیشتی بوده یا نه خاطرنشان کرد: یک نفر هم در شهر شعار اقتصادی نداد و اگر به خاطر مسائل اقتصادی بود چرا شعار اقتصادی سر ندادند.

نبویان با اشاره به طراحی و فشار این اغتشاشات از خارج کشور بوده است، افزود: اغتشاشگران وحشیانه حمله کردند، بانک آتش زدند، چرم امام رضا، پرچم امام حسین و پرچم حضرت زهرا را به آتش کشیدند و قرآن و مسجد را آتش زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم سلیمانی نماد و الگوی شکست دادن آمریکا است

حاج قاسم سلیمانی نماد و الگوی شکست دادن آمریکا است