مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 18:102022-12-31بين الملل

سازمان ملل برای حمایت از ملت فلسطین اقدامات عملی اتخاذ کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «محمد اشتیه» نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین تصویب قطعنامه ضد صهیونیستی از طرف مجمع عمومی سازمان ملل متحد را پیروزی جدیدی برای ملت فلسطین برشمرد و خواستار اقدامات سازمان ملل در حمایت از فلسطینیان شد.

- قطعنامه های سازمان ملل در حمایت از فلسطین در حد جوهر روی ورق است نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: تا زمانی که آمریکا به عنوان شریک رژیم اشغالگر قدس در صحنه حضور داشته باشد، قطعنامه های سازمان ملل در حد جوهر روی ورق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد اشتیه نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین تصویب قطعنامه ضد صهیونیستی از طرف مجمع عمومی سازمان ملل متحد را پیروزی جدیدی برای ملت فلسطین برشمرد و خواستار اقدامات سازمان ملل در حمایت از فلسطینیان شد.

وی افزود: تصویب قطعنامه ضد صهیونیستی با اکثریت آرا در مجمع عمومی سازمان ملل رفراندوم حقوقی دیوان کیفری بین المللی علیه نقض حقوق ملت فلسطین توسط رژیم صهیونیستی و حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین به شمار می آید.

این مقام فلسطینی تاکید کرد که تصویب قطعنامه مذکور پیروزی جدیدی برای ملت فلسطین و مسئله عادلانه این ملت تا رسیدن به آزادی و استقلال ملی و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتخی بیت المقدس به حساب می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل برای حمایت از ملت فلسطین اقدامات عملی اتخاذ کند

سازمان ملل برای حمایت از ملت فلسطین اقدامات عملی اتخاذ کند