مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 16:502022-12-31سياسي

آغاز پویش «دفاع از حرم» در ملک سلیمانی


دبیر کانون های خدمت رضوی کرمان از آغاز پویش دفاع از حرم در ملک سلیمانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید کاظمی پور ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شهید سردار سلیمانی ایران را حرم خوانده است اظهارداشت: اگر قرار است در کشور حرکتی شکل بگیرد که با مکتب حاج قاسم جاری شود باید از کرمان که مهد مقاومت و حضور سردار است، آغاز شود.

وی پویش دفاع از حرم را محور عدالت گستری و مردم یاری عنوان کرد و گفت: همانگونه که سردار سلیمانی در وقوع حوادث طبیعی و انسانی اولین نفر در میدان حاضر بود و برای محرومین و مستضعفین حرکتی شتابنده داشت ما نیز باید مدیران مردم را به این سمت سوق دهیم تا مکتب سردار را به صورت عملی به مردم و جهان نشان دهیم.

وی افزود: پویش دفاع از حرم در ملک سلیمانی به مدت یک سال در کرمان برگزار می شود که شامل مدیریت جهادی، جهاد تبیین، فرزندان حاج قاسم، خانواده و جایگاه مادر در جامعه، مکتب سلیمانی و ترویج فرهنگ ایثار است.

وی تاکید کرد: گرچه دشمن تلاش کرد تا با حذف فیزیکی سردار سلیمانی مسیر و حرکتش را از بین ببرد اما خون سردار از جسمش جوشنده تر شد و حرکتی بزرگ را در مسیر مقاومت همچون اربعین ایجاد کرد و امروز همه مردم مسلمان و غیر مسلمان که از سردار محبتی دیده اند، پا به میدان خدمت گذارده و این مکتب بین المللی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پویش «دفاع از حرم» در ملک سلیمانی

آغاز پویش «دفاع از حرم» در ملک سلیمانی