مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 16:002022-12-31سياسي

طرح های نوآورانه برتر در رویداد تانا اصفهان معرفی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، اختتامیه رویداد توسعه و ارتقا زیست بوم استان ها (تانا) فراخوان این رویداد با محوریت بررسی چالش ها و نیاز های اساسی استان اصفهان در سه شاخص آب، - رویداد توسعه و ارتقا زیست بوم استان ها (تانا) در اصفهان به میزبانی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار و 9 طرح نوآورانه به عنوان طرح های منتخب، معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، اختتامیه رویداد توسعه و ارتقا زیست بوم استان ها (تانا) فراخوان این رویداد با محوریت بررسی چالش ها و نیاز های اساسی استان اصفهان در سه شاخص آب، محیط زیست و امنیت غذایی اعلام و در پیش رویداد آن چالش های استان توسط مسئولان دستگاه های اجرایی مربوطه مطرح شد.

شرکت آب منطقه ای اصفهان، مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان و شرکت فولاد مبارکه به عنوان حامی و همکار این رویداد حضور داشتند.

همچنین در این رویداد مجموعا 56 ایده نوآورانه به دبیرخانه تانا ارسال شد که 26 طرح در حوزه امنیت غذایی، 18 طرح در حوزه محیط زیست و 12 طرح در حوزه آب است و از میان آن ها 18 ایده مُنتخب در مراسم پایانی معرفی و در هر بخش، سه ایده برتر برگزیده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های نوآورانه برتر در رویداد تانا اصفهان معرفی شدند

طرح های نوآورانه برتر در رویداد تانا اصفهان معرفی شدند