مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 15:252022-12-31سياسي

توجه به گزینش معلمان در آموزش و پرورش مازندران


نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه گزینش جذب معلمان باید با حساسیت و دقت بیشتری انجام شود، گفت: گزینش معلمان باید سخت تر از سایر دستگاه های اجرایی باشد چرا که این افراد با تربیت جامعه سروکار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در دیدار با هسته گزینش دستگاه های اجرایی که به مناسبت فرارسیدن 15 دی ماه سالروز تاسیس این حوزه با دستور امام راحل انجام شد، اظهار کرد: پذیرش نیروی انسانی در دستگاه های اجرایی باید بر اساس قانون و شایسته سالاری باشد.

وی با اشاره به اینکه جذب نیروی انسانی در برخی موارد با توصیه عناصر قدرت یا ثرورت انجام می شود، افزود: وجود عناصر ناباب در ادارت باعث ناکارآمدی آن بخش از دستگاه اجرایی می شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه حوزه گزینش باید در اجرای وظایف خود دقت نظر، مسئولیت پذیر و دغدغه مند باشد، خاطرنشان کرد: مردم از کمبودها ناراحت نیستند بلکه از تبعیض نگرانند؛ اگر قرار است فردی در اداره ای جذب شود گزینش بر روی افراد باید یکسان باشد.

این مسئول با توصیه مبنی بر اینکه، مسائل اخلاقی، شایستگی حرفه ای، مدرک تحصیلی و تسلط بر کار از مواردی است که گزینش باید مورد توجه قرار دهد، افزود: برخی افراد صالح جذب دستگاه اجرایی می شوند لازم است تا آخر از این نیروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به گزینش معلمان در آموزش و پرورش مازندران

توجه به گزینش معلمان در آموزش و پرورش مازندران