مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 14:352022-12-31اقتصادي

احیا یک کارخانه راکد با حمایت های دولت/ 80 نفر در خمیرمایه دورود مشغول بکار شدند


مدیرعامل کارخانه خمیر مایه دورود با اشاره به اینکه اکنون 80 نفر مشغول فعالیت در کارخانه خمیر مایه هستند، گفت: در صورتی که کارخانه به ظرفیت اسمی خود برسد حداقل 20 نفر دیگر به مجموعه اضافه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دورود، کارخانه خمیر مایه دورود در سالیان اخیر به دلیل بروز مشکلات فراوان تعطیل بود و علیرغم پیگیری های فراوان احیا آن به گره ای کور تبدیل شده بود.

در دولت سیزدهم احیا این نوع کارخانه های تعطیل در دستور کار قرار گرفت و بر همین اساس رفع موانع احیا خمیرمایه دورود در دستور کار دولت در لرستان قرار گرفت و نهایتا اتفاقات خوبی برای آن رقم خورد.

در همین راستا علی لطیفی مدیرعامل کارخانه خمیرمایه دورود در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به وضعیت کارخانه خمیر مایه دورود، عنوان کرد: سال 87 کارخانه تعطیل و سال 90 شرکت منحل شد، با این شرایط باید بدهی پرداخت و حساب و کتاب را انجام می شد.

وی افزود: ظرف ده سال که کارخانه تعطیل بود ما اموال را حفظ کردیم.

مدیرعامل کارخانه خمیر مایه دورود با اشاره به اینکه سال 1400 شرکت سرمایه گذاری امید متعلق به بانک سپه با هدف راه اندازی کارخانه ورود کرد، عنوان کرد: بالاخره آبان ماه سال گذشته با تغییراتی که در خط تولید انجام دادیم کارخانه راه اندازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیا یک کارخانه راکد با حمایت های دولت/ 80 نفر در خمیرمایه دورود مشغول بکار شدند

احیا یک کارخانه راکد با حمایت های دولت/ 80 نفر در خمیرمایه دورود مشغول بکار شدند