مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 14:152022-12-31اجتماعي

لزوم محله محور کردن تفکیک پسماند


باید با استفاده از توانمندی گروه های مردم نهاد و جلب مشارکت دانش آموزان، بانوان و معتمدین، نسبت به محله محور کردن و آموزش فرهنگ تفکیک پسماند در خانه اقدامات لازم صورت پذیرد.

- حمیدرضا امام پناهی امروز، 10 دی ماه در جلسه مدیریت پسماند شهرستان رشت که با دستور بررسی وضعیت تفکیک زباله از مبدا برگزار شد، ضمن استماع گزارش بخشداران، شهرداران و دیگر متولیان و تبادل نظر درباره برنامه ریزی های پیش رو، اظهار کرد: امروز زمان آن است تا با آگاهی رسانی، افزایش مشارکت عمومی در مدیریت زباله و همچنین به کارگیری شرکت ها و استارتاپ های برتر و دانش بنیان در حوزه تفکیک، برای کاستن از دغدغه جامعه بشری نسبت به بهداشت عمومی و کاهش آلودگی های زیست محیطی گام های موثری برداریم.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به دسته بندی زباله های خانگی در سه سطح تر، خشک و خطرناک و نیز نقش اساسی اجرای طرح تفکیک پسماند در خانه برای موفقیت دیگر مراحل مدیریت این معضل، افزود: باید با استفاده از توانمندی گروه های مردم نهاد و جلب مشارکت دانش آموزان، بانوان و معتمدین، نسبت به محله محور کردن و آموزش فرهنگ تفکیک پسماند در خانه اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی بالا بردن حساسیت خانواده ها در مورد مزایای تفکیک و خطرات ناشی از زباله را امری ضروری دانست و گفت: برای نتیجه گیری بهتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم محله محور کردن تفکیک پسماند

لزوم محله محور کردن تفکیک پسماند