مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 12:552022-12-31سياسي

روبانی که بریده شد و درهایی که باز نشد!


«دستکند سامن» که از مدت ها پیش منتظر آمدن وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بود تا درهایش به روی گردشگران باز شود، وزیر را دید اما درهایش گشوده نشد.

- ایسنا/همدان دستکند سامن که از مدت ها پیش منتظر آمدن وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بود تا درهایش به روی گردشگران باز شود، وزیر را دید اما درهایش گشوده نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالیکه از ماه ها قبل اعلام شده بود بازگشایی این جاذبه گردشگری با حضور وزیر میراث فرهنگی انجام می شود و افتتاح فاز نخست دستکند سامن یکی از مهمترین برنامه های حضور ضرغامی در همدان عنوان می شد، بازگشایی مجموعه تنها به مرحله بریدن روبان ختم شد.

سیدعزت الله ضرغامی پنجشنبه 8 دی ماه در سفر به شهرستان ملایر از مجموعه شهر زیرزمینی سامن دیدن کرد و به همراه مدیران و مسئولان استانی از جمله استاندار همدان فاز نخست این جاذبه تاریخی را افتتاح کرد اما پس از بازدید از دستکند، اجازه حضور گردشگر در مجموعه را نداد و بازدید عمومی را ممنوع کرد.

با وجود اینکه به طور معمول منظور از افتتاحیه، باز شدن مکانی برای بازدید عموم است، طلسم 17 ساله دستکند سامن به دست وزیر هم شکسته نشد و درهای یکی از جذاب ترین شهرهای زیرزمینی کشور همچنان به روی گردشگران بسته ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روبانی که بریده شد و درهایی که باز نشد!

روبانی که بریده شد و درهایی که باز نشد!