مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 12:352022-12-31دانش

تقدیر از پایان نامه ها و رساله های برتر مهندسی زیست پزشکی کشور


پایان نامه ها و رساله های برتر مهندسی زیست پزشکی کشور و اساتید پیشکسوت اثرگذار در مهندسی پزشکی در بیست ونهمین کنفرانس ملی و هفتمین کنفرانس بین المللی مهندسی زیست پزشکی ایران معرفی و تقدیر شدند.

- پایان نامه ها و رساله های برتر مهندسی زیست پزشکی کشور و اساتید پیشکسوت اثرگذار در مهندسی پزشکی در بیست ونهمین کنفرانس ملی و هفتمین کنفرانس بین المللی مهندسی زیست پزشکی ایران معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمید سلطانیان زاده، دبیر کمیته علمی بیست ونهمین کنفرانس ملی و هفتمین کنفرانس بین المللی مهندسی زیست پزشکی ایران، در این کنفرانس که با همکاری انجمن مهندسی پزشکی ایران در دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: 147 مقاله از طریق سامانه مقالات کنفرانس (EDAS) دریافت شد که از این تعداد پس از فرآیند داوری، در نهایت 48 مقاله برای ارائه شفاهی و 42 مقاله به صورت پوستر پذیرش شدند.

وی افزود: مقالات پذیرفته شده فارسی جهت دسترسی عمومی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و مقالات انگلیسی در صورت درخواست نویسندگان و احراز شرایط مقتضی، در IEEE Xplore Digital Liary نمایه می شوند.

مقالات برگزیده هیأت داوران جهت چاپ نسخه تکمیلی طبق ضوابط بررسی مجلات تخصصی با توجه به زبان مقاله و زمینه تخصصی، به مجله مهندسی پزشکی زیستی (IJBME)، AUT Journa


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از پایان نامه ها و رساله های برتر مهندسی زیست پزشکی کشور

تقدیر از پایان نامه ها و رساله های برتر مهندسی زیست پزشکی کشور