مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 12:202022-12-31بين الملل

حمایت قاطع مفتی اعظم عمان از طرح شورای مشورتی برای تحریم رژیم تل آویو


مفتی اعظم عمان در بیانیه ای اعلام کرد که از طرح شورای مشورتی این کشور برای تحریم هرگونه مبادله اقتصادی با رژیم صهیونیستی حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ احمد بن حمد الخلیلی مفتی اعظام عمان با صدور بیانیه ای در صفحه توییتر خود اعلام کرد که به طور قاطع از طرح شورای مشورتی این کشور برای تحریم رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

به نوشته وبگاه الخلیج آنلاین، او نوشت که رژیم صهیونیستی همچنان به دشمنی و نقض گسترده حقوق مردم فلسطین ادامه می دهد و تحریم این رژیم در راستای برادری میان مسلمانان است.

شیخ الخلیلی افزود: همان طور که در حدیث شریف آمده است؛ مسلمان برادر مسلمان است و به او ستم نمی کند و در صورت مظلوم واقع شدن او را رها نمی کند و هرکس حاجت برادر محتاج خود را بر آورده سازد، الله تعالی حاجت او را بر آورده می کند و هرکس مسلمانی را از مصیبت و مشکلی رها کند، الله تعالی یک مصیبت از مصیبت ها و پریشانی های روز قیامت او دفع می کند و هرکس از مسلمانی رازداری کند، الله تعالی در روز قیامت از وی رازداری خواهد کرد .

مجلس شورای سلطنت عماندر تاریخ پنجم دی ماه لایحه اصلاح ماده 1 قانون تحریم رژیم صهیونیستی را برای تکمیل مراحل اجرایی، به کمیته قانونگذاری و حقوقی ارجاع داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت قاطع مفتی اعظم عمان از طرح شورای مشورتی برای تحریم رژیم تل آویو

حمایت قاطع مفتی اعظم عمان از طرح شورای مشورتی برای تحریم رژیم تل آویو