مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 12:202022-12-31سياسي

عملیات ترکیبی بالگردهای نیروی زمینی و نیروی دریایی ارتش


سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار 1401 ارتش گفت: بالگردهای تهاجمی کبرای هوانیروز ارتش برای اولین بار طی یک عملیات مشترک روی عرشه شناورهای نیروی دریایی ارتش عملیات نشست و برخاست را انجام دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ،، امیر علیرضا شیخ سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار 1401 ارتش، گفت: بالگردهای تهاجمی کبرای هوانیروز ارتش برای اولین بار طی یک عملیات مشترک با بالگردهای RH, SH و AB - 212 بر روی عرشه شناورهای نیروی دریایی ارتش عملیات نشست و برخاست را انجام دادند و به اجرای عملیات در شرایط سخت جوی پرداختند.

وی ادامه داد: این عملیات با توجه به تمامی ظرفیت ها و توانمندی های هوانیروز ارتش، برای نخستین بار توسط بالگردهای تک ور و شکاری هوانیروز در سواحل مکران به صورت مشترک با هوادریا با بالگردهای هوانیروز انجام شد.

سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار 1401 ارتش تصریح کرد: مهم ترین وجه این عملیات مشترک، افزایش توانایی ها و مهارت های خلبانان هوانیروز ارتش است.

گفتنی است، هوانیروز ارتش در تمامی عملیات ها اعم از آبی خاکی، عملیات رزم شبانه، تسلیح بالگردها و تیراندازی شبانه و… را در رزمایش های گذشته با موفقیت انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ترکیبی بالگردهای نیروی زمینی و نیروی دریایی ارتش

عملیات ترکیبی بالگردهای نیروی زمینی و نیروی دریایی ارتش