مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 12:102022-12-31سياسي

نجات از ورشکستگی شرکت ریسندگی و بافندگی


دادگستری استان تهران شرکت ریسندگی و بافندگی کوکما که حکم ورشکستگی آن صادر شده بود را تحت حمایت قانونی خود قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، قوه قضاییه برای تحقق بخشی به سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب، افزایش امنیت سرمایه گذاری، رفع موانع تولید و مبارزه با مفاسد اقتصادی همه ظرفیت و توان خود را به میدان آورده تا مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران را برطرف کند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای بارها در اظهارات خود به اهمیت مقوله حمایت از تولید تاکید کرده و از مسئولان دستگاه قضایی خواسته تا به مدیران دستگاه های اجرایی برای رفع نقیصه ها در عرصه تولید و اشتغال کمک کنند.

چنانچه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه در روز 21 شهریور با بیان اینکه دستگاه قضایی مصمم به حمایت از تولید داخلی است، گفته است؛ قوه قضاییه در سال های گذشته به حمایت از تولید و کمک به دولت از این طریق، پرداخته است اما درصدد است این حمایت و کمک را بیشتر، منسجم تر و هدفمندتر دنبال کند.

جلسات منظم ستاد اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در تهران و سایر شهرهای دور و نزدیک کشور نیز به همین منظور برگزار می شود و راهبرد اصلی آن کمک به بهبود وضعیت اقتصادی و در نهایت معیشت مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات از ورشکستگی شرکت ریسندگی و بافندگی

نجات از ورشکستگی شرکت ریسندگی و بافندگی