مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 12:052022-12-31بين الملل

انتقاد «حماس» از ناکارآمدی قطعنامه های سازمان ملل علیه «اسراییل»


جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، از سازمان ملل متحد به دلیل تصویب قطعنامه های متعدد علیه رژیم صهیونیستی بدون در نظر گرفتن راهکار عملی و اجرایی برای آنها، - انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، امروز شنبه در بیانیه ای از سازمان ملل متحد به دلیل تصویب قطعنامه های متعدد علیه رژیم صهیونیستی بدون در نظر گرفتن راهکار عملی و اجرایی برای آنها، انتقاد کرد.

حماس در این بیانیه در واکنش به تصویب یک قطعنامه جدید ضدصهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل، اعلام کرد: این قطعنامه نیز به سریال قطعنامه های متعدد بین المللی که فاقد یک راهکار عملی برای فشار بر اشغالگران هستند، افزوده می گردد.

حماس تاکید کرد: تا زمانی که آمریکا به عنوان شریک رژیم اشغالگر قدس در صحنه حضور داشته باشد و برای اقدامات صهیونیست ها پوشش ایجاد کند، این قطعنامه ها در حد جوهر روی ورق باقی می ماند و هیچ اثر عملی نخواهد داشت.

حماس در ادامه تصریح کرد: تصمیمات دیپلماتیک رسمی که از ناتوانی تشکیلات خودگردان سرچشمه می گیرد، ناشی از شکست آنها در رویارویی واقعی با اشغالگران بوده و بیانگر ضعف شدید ساختارهای عملی آنها است.

این در حالی است که تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به قطعنامه ضدصهیونیستی سازمان ملل تاکید کرد که رای مثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد «حماس» از ناکارآمدی قطعنامه های سازمان ملل علیه «اسراییل»

انتقاد «حماس» از ناکارآمدی قطعنامه های سازمان ملل علیه «اسراییل»