مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 10:452022-12-31سياسي

صنعت پوشاک می تواند ناجی اقتصاد خانواده ها باشد


صنعت پوشاک به لحاظ نیاز به سرمایه کم و درآمدزایی بالا و فروش خوب، می تواند ناجی اقتصاد خانواده ها در شرایط سخت اقتصادی فعلی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری صبح شنبه در نشستی با رییس کمیته امداد کشور با حضور استاندار، فرمانده سپاه الغدیر، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس و جمعی از مسئولان استان با اشاره به اینکه کمیته امداد یکی از یادگاران ماندگار حضرت امام خمینی(ره) است، اظهار داشت: امام همواره دغدغه جدی برای نیازمندان، محرومان، خانواده های زندانیان و مستضعفان داشت.

وی عنوان کرد: اینکه کمیته امداد امروز به دنبال محقق شدن دستورات و دغدغه های امام راحل است، بسیار ارزشمند است و بی شک رسیدگی به محرومان اجر و ثوابی والا دارد.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه به جز کمیته امداد، سایر دستگاه ها نیز عیالوار هستند و باید به فرزندان افراد تحت پوشش خود رسیدگی کنند، افزود: علاوه بر مباحث اقتصادی، نیاز جدی به مباحث فرهنگی و عقیدتی برای فرزندان این مرز و بوم احساس می شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه امروز افراد مستضعف و محروم اغلب زیر پوشش کمیته امداد هستند اما طبقه متوسط در این شرایط به شدت در زحمت هستند و از گرانی ها رنج می کشند، اظهار داشت: باید برای اینها چاره اندیشی شود چون تحت آسیب های جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت پوشاک می تواند ناجی اقتصاد خانواده ها باشد

صنعت پوشاک می تواند ناجی اقتصاد خانواده ها باشد