مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 10:412022-12-31سياسي

بیانات رهبر انقلاب در دیدار خانواده آیت الله مصباح یزدی


بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار خانواده آیت الله محمدتقی مصباح یزدی (رضوان الله علیه) که 5 دی ماه 1401 برگزار شده بود، صبح امروز در محل برگزاری دومین همایش بزرگداشت علامه مصباح یزدی در تهران منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر انقلاب، متن بیانات حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار خانواده آیت الله مصباح یزدی که به مناسبت دومین سالگرد درگذشت این عالم ربانی، برگزار شد، به شرح زیر است: بسم الله الرّحمن الرّحیم و الحمدلله ربّ العالمین و الصّلاه و السّلام علی سیّدنا ابی القاسم المصطفی محمّد و آله الطّیّبین الطّاهرین سیّما بقیّه الله فی الارضین.

خیلی خوش آمدید.

بعد از مدّتها آقایان را و بعضی از خانمها را زیارت کردیم.

بزرگداشت جناب آقای مصباح یکی از واجبات کارهای حوزه و روحانیّت و ماها و همه است و بزرگداشت ایشان به معنای زنده نگه داشتن جهت گیری ایشان و راه ایشان است.

مرحوم آقای مصباح (رضوان الله علیه) یک خصوصیّات منحصربه فردی داشتند که من در مجموعه ی فضلای برجسته ی قم که از قدیم می شناختیم، و حالا هم بحمدالله برکات بعضی شان ادامه دارد، نگاه میکنم، جامع این خصوصیّات را کسی مثل مرحوم آقای مصباح مشاهده نمیکنم؛ علم فراوان، فکر خوب و نوآور، بیان رسا و واضح، انگیزه ی تمام نشدنی و بی نظیر، خلقیّات و رفتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانات رهبر انقلاب در دیدار خانواده آیت الله مصباح یزدی

بیانات رهبر انقلاب در دیدار خانواده آیت الله مصباح یزدی