مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 10:352022-12-31ورزشي

دانشجویان یزدی صاحب مدال نقره مسابقات جهانی نوآوری برتر تسلا شدند


دانشجویان یزدی توانستند با نوآوری ربات آلفا در حوزه رباتیک مدال نقره مسابقات جهانی نوآوری برتر تسلا و رقابت های کرواسی را کسب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد،  تیم ملی اختراعات و نوآوری ایران در مسابقات جهانی نوآوری های برتر تسلا و رقابت های ARCA کرواسی توانست با نوآوری های مرتبط با حوزه سلامت و رباتیک مدال نقره این مسابقات جهانی را به خود اختصاص دهد.

در این مسابقات عرفان پورجعفری و امیرارسلان سراجه از یزد با نوآوری ربات آلفا شرکت کرده و موفق به کسب مدال نقره در این مسابقات شدند .

مسابقات و نمایشگاه جهانی کرواسی هر ساله با عنوان مسابقات جهانی نوآوری و اختراعات ARCA2022 کرواسی با حمایت سازمان مالکیت فکری جهانی wipo زیر نظر سازمان ملل متحد، فدراسیون مخترعین جهانیIFIA با حضور کشور های مختلف برگزار می شود.

در این دوره از رقابت ها مخترعانی از 40 کشور دنیا همچون کشورهای آلمان، آمریکا، ژاپن، چین، کره جنوبی، سوییس، سوئد، نروژ، فرانسه، سنگاپور، کانادا، اندونزی و ایران حضور داشتند که هزار اختراع، ابتکار و نوآوری آنها در 22 زیر گروه متخلف مورد ارزیابی هیئت داوران این مسابقات قرار گرفت.

در بخش دیگر این مسابقات نیز بعد از اعلام نهایی رأی داوران طرح های محمد حسینی، زهرا قضاوی، نیکی حدادزاده و امیر افیونی در حوزه صنعت سلامت (تجهیزات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان یزدی صاحب مدال نقره مسابقات جهانی نوآوری برتر تسلا شدند

دانشجویان یزدی صاحب مدال نقره مسابقات جهانی نوآوری برتر تسلا شدند