مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 09:502022-12-31اقتصادي

دبی؛ اولین مقصد خودروی پرنده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از independent امارات متحده عربی با اعلام خبر راه اندازی اولین مرکز ادغام تحرک هوایی پیشرفته در جهان، - دبی یکی از اولین انتخاب شرکت ها برای راه اندازی خودرو های پرنده در حال ظهور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از independent امارات متحده عربی با اعلام خبر راه اندازی اولین مرکز ادغام تحرک هوایی پیشرفته در جهان، به اولین کشوری در جهان تبدیل شد که سیستم حمل ونقل هوایی درون شهری را آزمایش می کند.

حمل ونقل هوایی در داخل شهر ها از جمله رویا های قرن بیستمی است که روزبه روز به تحقق آن نزدیک تر می شویم.

در حال حاضر، شرکت های خودروسازی معتبر و زیادی به این عرصه هیجان انگیز پا گذاشته اند، اما تحقق این رویای آینده نگرانه به بررسی های ایمنی بسیاری نیاز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخلیج تایمز، ولید ابراهیم الرحمانی، دستیار مدیرکل استراتژی و امور بین الملل اداره کل هوانوردی تجاری امارات، در حاشیه کنفرانس مطبوعاتی که برای اعلام خبر راه اندازی اولین مرکز هماهنگی حمل ونقل هوایی پیشرفته در جهان برگزار شد، درباره آمادگی دبی برای آزمایش این طرح، گفت که فضای مخصوص فرود هلیکوپتر در بسیاری از برج های مسکونی دبی از قبل وجود دارد؛ هرچند به دلیل موانع اطراف برج های بلند، جنبه ایمنی هم موردتوجه قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبی؛ اولین مقصد خودروی پرنده

دبی؛ اولین مقصد خودروی پرنده