مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 07:502022-12-31حوادث

سردار بهدانی فرد: دستگیری لیدرهای ایجاد ناامنی طی عملیات اطلاعاتی در یزد


ماموران اداره پشتیبانی عملیات اطلاعاتی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان دو نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی را که از طریق ایجاد جنجال و هیاهو در نظم عمومی اخلال می کردند را دستگیر کردند.

- سردار عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس از این استان با بیان این که امنیت عمومی جامعه خط قرمز پلیس است، اظهار کرد : با توجه به دریافت نیابت قضایی صادره از شهرستان مهریز جهت دستگیری دو نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی، دستگیری متهمان در دستور کار ماموران اداره پشتیبانی عملیات اطلاعاتی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی و تحقیقات صورت گرفته مخفیگاه متهمان را در یکی از محلات شهرستان یزد شناسایی و ضمن هماهنگی قضایی، هر دو نفر  را در یک عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سردار بهدانی فرد گفت: متهمان با ایجاد اخلال در نظم عمومی از طریق جنجال و هیاهو، مشارکت در نزاع دسته جمعی، مشارکت در تخریب پنج خودرو، مشارکت در سرقت خودرو برای عموم ایجاد مزاحمت و رعب و وحشت می کرند که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

  فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این که در این استان با برخوردهای مقتدرانه پلیس با اراذل و اوباش و قانون شکنان و حمایت قضات از ماموران انتظامی، مجالی برای جولان مجرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار بهدانی فرد: دستگیری لیدرهای ایجاد ناامنی طی عملیات اطلاعاتی در یزد

سردار بهدانی فرد: دستگیری لیدرهای ایجاد ناامنی طی عملیات اطلاعاتی در یزد