مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 23:302022-12-30اقتصادي

بهادری جهرمی: دلیل اقتصادی برای افزایش نرخ ارز وجود ندارد


ما در این مدت اخیر ناترازی ارزی نداریم و درآمد ارزی ما بیش از مخارج ارزی ما است، بنابراین دلیل اقتصادی برای افزایش نرخ ارز در مقطع فعلی وجود ندارد.

- سخنگوی دولت گفت: ما در این مدت اخیر ناترازی ارزی نداریم و درآمد ارزی ما بیش از مخارج ارزی ما است، بنابراین دلیل اقتصادی برای افزایش نرخ ارز در مقطع فعلی وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بهادری جهرمی در نشست جهاد تبیین حوزه علمیه تهران در مدرسه مروی با مثبت ارزیابی کردن روند کلی پیشرفت کشور در طی 43 سال گذشته اظهار کرد: در 43 سال گذشته خدمات بسیاری از سوی دولت های مختلف برای رشد و پیشرفت کشور صورت گرفته است و بررسی آمارهای بین المللی و مقایسه شاخص های کشور با میانگین رشد جهانی نشان می دهد با وجود برخی نارسایی ها و سوء مدیریت ها در ادوار مختلف و هم چنین دشمنی های بسیار با ملت ایران این روند هرگز متوقف نشده است.

وی وجود برخی ناکامی ها و نارسایی ها در روند کلی حرکت کشور را امکانپذیر دانست و افزود: هر ملتی در طرح کلان حرکت ممکن است گاهی دچار خطا یا ناکامی شود اما ارزیابی واقعی باید بصورت همه جانبه و کلان باشد و از جزیی نگری و توجه صرف به موفقیت ها یا ناکامی ها پرهیز کرد.

بهادری جهرمی ادامه داد: آنچه که امروز در فضای رسانه ای از حرکت کلان کشور در حال ترویج و القا به مردم ایران و جهان است ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهادری جهرمی: دلیل اقتصادی برای افزایش نرخ ارز وجود ندارد

بهادری جهرمی: دلیل اقتصادی برای افزایش نرخ ارز وجود ندارد