مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 22:102022-12-30ورزشي

بهترین خط حمله تاریخ در آسمان شکل گرفته!


«حالا شاید بشود گفت بهترین خط حمله تاریخ نه در زمین که در آسمان شکل گرفته است: مارادونا در راست، کرایف در چپ و پله هم در نوک!» - حالا شاید بشود گفت بهترین خط حمله تاریخ نه در زمین که در آسمان شکل گرفته است: مارادونا در راست، کرایف در چپ و پله هم در نوک! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر ایران نوشت: در یکی از پنجشنبه شب های برنامه تلویزیونی مسابقه هفته وقتی یکی از شرکت کنندگان اسم کامل پله ، مشهورترین بازیکن تاریخ فوتبال برزیل و جهان را به صورت کامل (ادسون آرانتس دوناسیمنتو) بر زبان آورد مجری متعجب شد و شاید هم با خود گفت: این پسر دیوانه است؟! از این رو از جوان لاغراندام خواست دوباره همان عبارت را بگوید و او باز تکرار کرد: ادسون آرانتس دوناسیمنتو.

آن مجری، منوچهر نوذری بود؛ شومن به معنی مثبت و کامل کلمه که شاید تنها مهران مدیری را بتوان (با فاصله البته) بعد از او توصیف کرد.

نوذری از حضور ذهن جوان به وجد آمد و از او پرسید: شما خودت هم فوتبال را دوست دارید؟ و او خندید و نوذری گفت: شبیه پله هم هستید.

و جوان محجوبانه گفت: نه! آنقدرها هم سیاه نیستم! حدس احتمالی آقای نوذری درست بود چون آن جوان به راستی دیوانه بود اما یک دیوانه فوتبال و او کسی نبود جز عادل فردوسی پور که سالیانی بعدتر از قاب همان تلویزیون 20 سال تمام دوشنبه شب های ایرانیان را فوتبالی کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین خط حمله تاریخ در آسمان شکل گرفته!

بهترین خط حمله تاریخ در آسمان شکل گرفته!