مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 21:002022-12-30سياسي

جهاد تبیین دروغ دشمن را افشا می کند


معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در این مدت استکبار جهانی بیش از 37 هزار دروغ از مسائل ایران را در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای با هدف بدبین کردن جوانان به انقلاب مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهین شهر، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شاهین شهر اظهار داشت: دشمن به دنبال فریب مردم است اما جهاد تبیین باعث افشای دروغ ها و توطئه های او می شود و در این راستا رهبر معظم انقلاب فرمودند جهاد تبیین یک فریضه قطعی و واجب است، زیرا مانع فریب مردم و به ویژه جوانان می شود.

وی افزود: جهاد تبیین، عرصه روایت انقلاب، دستاوردهای آن و همچنین تبیین جایگاه ولایت فقیه و تدابیر رهبر معظم انقلاب در عرصه های مختلف است.

جوانی با بیان اینکه اتفاقات اخیر کشور به فرموده رهبر انقلاب فقط اغتشاش نبود، بلکه جنگ ترکیبی بود که در برابر این جنگ ترکیبی، مردم و مسؤولان نیز باید به صورت ترکیبی جهاد کنند، تصریح کرد: دشمنان همیشه به دنبال پیدا کردن بهانه های جدید برای فتنه ای تازه هستند و در چند ماه اخیر نیز به دنبال این بودند که با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، فتنه تازه ای راه بیندازند و فوت خانم امینی، بهانه آن شد و نظام را به مظلوم کشی متهم کردند، همان طور که در سال 88 نیز نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین دروغ دشمن را افشا می کند

جهاد تبیین دروغ دشمن را افشا می کند