مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 17:552022-12-30دانش

دانشگاه ها تعاملات بین المللی خود را افزایش دهند


رییس سازمان امور دانشجویان کشور گفت: دانشگاه ها برای ماندگاری دانشجویان بین الملل باید تعاملات بین المللی خود را افزایش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان کشور، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان کشور در مراسم تقدیر از دست اندرکاران برگزاری نخستین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان بین الملل که در تابستان سال جاری به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار شد، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: جایگاه علمی برخی از دانشگاه های کشور در سطح جهانی و بر اساس ارزیابی های موسسات معتبر دنیا در رتبه های خیلی خوبی قرار دارد و ظرفیت جذب دانشجو و موقعیت بین المللی شدن را دارا هستند و نیاز است در این حوزه بازتعریفی صورت داده و تعاملات خود را حداکثری کنند و تنوع جذب دانشجویان از کشورهای مختلف جهان را در اولویت قرار دهند.

وی برگزاری المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان بین الملل را در راستای شناخت بیشتر دانشجویان خارجی از ظرفیت های ایران و ایجاد انگیزه میان آنان نام برد و از افزایش دو برابری دانشجویان خارجی از قریب به 120 ملیت تا سه سال آینده خبر داد.

داداش پور در ادامه سالن ورزش تیراندازی دانشگاه مازندران را افتتاح کرد و در حاشیه این افتتاحیه از رشته تیراندازی بعنوان ورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها تعاملات بین المللی خود را افزایش دهند

دانشگاه ها تعاملات بین المللی خود را افزایش دهند