مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 17:162022-12-30سياسي

دریافت مجوز پتروشیمی نهاوند


نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز پروژه پتروشیمی نهاوند را گرفته ایم و این پروژه در منطقه فیروزان نهاوند احداث می شود.

- علیرضا شهبازی جمعه 9 دی ماه در جلسه شورای اداری مدیریت توزیع برق شهرستان نهاوند که در محل این اداره برگزار شد، اظهار کرد: مجوز پروژه پتروشیمی نهاوند را گرفته ایم و این پروژه در منطقه فیروزان نهاوند احداث می شود و فازهای دوم و سوم توسعه پروژه دولومیت نهاوند نیز در دست اقدام قرار دارد.

وی تصریح کرد: حدود یک سال است که درخواست احداث نیروگاه برق نهاوند 3 و نهاوند 4 را پیگیری می کنیم و به خاطر توسعه پروژه دولومیت باید پست های برق شهرستان توسعه پیدا کند.

شهبازی ادامه داد: برای اجرای پروژه پست برق نهاوند 3 و نهاوند 4، بیش از 500 میلیارد تومان هزینه شده و تقویت برق کارخانه سیمان نهاوند از اولویت های مهم شهرستان است.

فرماندار شهرستان نهاوند نیز در ادامه گفت: شهرستان نهاوند قطب کشاورزی و گردشگری استان است که برای توسعه گردشگری و کشاورزی شهرستان نیاز به ایجاد زیرساخت های برق و .

در شهرستان داریم.

ضرغام احمدوند اضافه کرد: انتظار می رود در دولت سیزدهم با توجه به شرایط خاص نهاوند در حوزه برق نگاه ویژه ای به شهرستان نهاوند داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت مجوز پتروشیمی نهاوند

دریافت مجوز پتروشیمی نهاوند