مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 16:202022-12-30سياسي

بصیرت افزایی، تنها راه رهایی از جاهلیت مدرن است


امام جمعه سردرود با تاکید بر اهمیت بصیرت افزایی در عصر حاضر، گفت: بصیرت، راهگشای مسیر و تنها راه رهایی از جاهلیت مدرن است.

- حجت الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی، در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که به دنبال حضور حماسی مردم ایران در 9 دی سال 88، هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت به تقویم کشورمان افزوده شده است، اظهار کرد: دشمنان در سال 88 به بهانه ادعای تقلب در انتخابات که با هدف دیگری طرح شد، اقدام به فتنه انگیزی کردند که در نهایت از دل همین تهدید، فرصت بصیرت، آگاهی و بلوغ سیاسی مردم فراهم شد.

وی با بیان این که به تبع تبلیغات دشمنان در فتنه 88، برخی افراد مزدور و خودباخته به خیابان ها ریخته و کارهایی انجام دادند که حتی در شان یک مسلمان هم نبود، افزود: دشمنان می خواستند همان تجربه ای که در سایر کشورها تحت عنوان انقلاب مخملی داشتند را در ایران نیز اجرایی کنند که علی رغم تلاش ها نه تنها موفق نشدند، بلکه آن جریان، موجب بصیرت افزایی بین مردم شد.

وی در ادامه به اهمیت ارتقای بصیرت در عصر جاهلیت مدرن تاکید کرده و با اشاره به آیه ای مبارکه از قرآن کریم در مورد جاهلیت اولی، بیان کرد: امام باقر(ع) در تفسیر آیه قرآن می فرماید: سَتَکُونُ جَاهِلِیَّهٌ أُخْرَی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت افزایی، تنها راه رهایی از جاهلیت مدرن است

بصیرت افزایی، تنها راه رهایی از جاهلیت مدرن است