مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 15:502022-12-30سياسي

یاد شهید سلیمانی منبع فوران اندیشه های ناب انقلابی است


دشمنان کور خوانده اند که بتوانند نام سردار سلیمانی را محو کنند،این شهید منشأ برکات بود و امروز یاد و نام وی منبع فوران اندیشه های ناب اسلامی و انقلابی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه گلپایگان با بیان اینکه تقوا دارای دو بعد فردی و اجتماعی است و بعد اجتماعی تقوا با هدف تحقق حیات طیبه اجتماعی است، اظهار داشت: حیات طیبه به معنای نهادینه شدن ارزش های دینی به نحو برجسته است؛ برنامه های مذهبی و دینی باید پیگیری شود که اجرای این امر مهم جامعه را در رسیدن به حیات طیبه کمک می کند.

وی افزود: امسال مراسم فاطمیه در شهرستان گلپایگان به لحاظ کیفی و کمی، و در سایه تعامل فرهنگی باشکوه تر از سال های گذشته برگزار، و تجربه خوبی در زمینه همگرایی مجموعه به دست آوردیم که باید تقویت شود.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به گرامیداشت مراسم 9 دی ماه گفت: 9 دی از رویدادهای برجسته تاریخ انقلاب محسوب می شود، 9 دی 1388 یک عمل و رفتار واکنشی در مقابل یک رفتار ضد دینی و دمکراتیک و ضد مردمی بود و لازم است به ریشه های آن پرداخته شود.

کرامتی ادامه داد: 9 دی ماه جمعیت میلیونی در سراسر کشور به میدان آمدند و چشم فتنه را از حدقه بیرون آوردند و غبار فتنه شسته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاد شهید سلیمانی منبع فوران اندیشه های ناب انقلابی است

یاد شهید سلیمانی منبع فوران اندیشه های ناب انقلابی است