مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 15:302022-12-30سياسي

نهم دی ماه یک روز نیست، بلکه راهبرد است


سازمان بسیج اساتید در بیانیه ای به مناسبت 9 دی، تاکید کرد: نهم دی ماه یک روز نیست بلکه راهبردی است که مهمترین کارکرد آن ماندگارسازی انقلاب اسلامی است که علت اصلی آن را باید در ماهیت مردم سالار نظام اسلامی جستجو کرد.

- سازمان بسیج اساتید در بیانیه ای به مناسبت 9 دی، تاکید کرد: نهم دی ماه یک روز نیست بلکه راهبردی است که مهمترین کارکرد آن ماندگارسازی انقلاب اسلامی است که علت اصلی آن را باید در ماهیت مردم سالار نظام اسلامی جستجو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن بیانیه سازمان بسیج اساتید به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم حماسه ملی و انقلابی نهم دی حرکتی خودجوش و پرخروش، مبتکرانه و کوبنده، غرورآفرین و روشنی بخش، بصیرت افزا و امیدبخش بود که ملت شریف و با بصیرت ایران به جا و به هنگام، بی ریا و مخلصانه، فراگیر و یکپارچه، برای مقابله با فتنه و فتنه گران، بیگانه و بیگانه پرستان در دفاع از دین اسلام نظام ولایت فقیه صورت دادند.

دشمنان ملت ایران پس از 8 ماه فتنه چینی و اغتشاشات خیابانی با حضور حماسی ملت متدین و ولایت مدار کشورمان دریافتند: 1- ملت مسلمان ایران همان مردم انقلابی سال 57 هستند که برای اهدافی بلند قیام کرده و هنوز انگیزه لازم برای دفاع از انقلاب شان را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهم دی ماه یک روز نیست، بلکه راهبرد است

نهم دی ماه یک روز نیست، بلکه راهبرد است