مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 15:102022-12-30سياسي

مرز حمله دشمنان در روزگار امروز مغز جوانان است


امام جمعه ساوه بر لزوم زمان شناسی، مکان شناسی و دشمن شناسی تاکید داشت و گفت: مرز حمله دشمنان در روزگار امروز مغز جوانان است و آنها تلاش می کنند با پیاده سازی افکار خود بر ذهن و مغز جوانان ما به کشور ضربه بزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز این شهر یوم الله 9 دی را از روزهای ماندگار انقلاب دانست و اظهار کرد: در این روز بزرگ مردم ایران بر یک فتنه بزرگ غلبه کردند و توانستند با بصیرت و همدلی و صبر خودشان در برابر جریان های غرب گرا و غرب گدا موضع قاطعی بگیرند.

وی افزود: تلاش ها برای گرامیداشت 9 دی تنها برای زنده نگه داشتن یک خاطره نیست بلکه نماد حیات، هوشیاری و آگاهی ملت شریف ایران است که باید همواره مورد توجه قرار بگیرد.

خطیب جمعه ساوه با تاکید براینکه از ابتدای تاریخ هر زمان دین مبین  اسلام خواسته در مسیر پیشرفت قرار بگیرد دشمنان اجازه ندادند، گفت: در سال 88 قطار پیشرفت کشور به سرعت در حال حرکت بود و اوضاع خوبی در زمینه سیاست داخلی و خارجی داشتیم، لذا تا دشمنان دیدند قطار کشور هر روز در حال پیشروی است و رضایت رهبری را در پیش دارد، به بهانه تلقب در انتخابات آن اوضاع را بوجود آوردند.

حجت السلام رحیمی اضافه کرد: آشوبگران سال 88 با کلمه تقلب کلید فتنه را گشودند و آغازگر فتنه های جدید در چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز حمله دشمنان در روزگار امروز مغز جوانان است

مرز حمله دشمنان در روزگار امروز مغز جوانان است