مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 14:452022-12-30اقتصادي

بهادری جهرمی: 35 هزار خبر منفی درباره ارزش پول ملی در آبان منتشر کردند


در آبان ماه، 35 هزار خبر واحد برای القای آینده منفی ارزش پول ملی و آینده اقتصادی کشور تولید شده که در نهایت منجر به فرار سرمایه شود و در بازار ارز تأثیر منفی بگذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیأت دولت بعد از ظهر چهارشنبه 7 دی در نخستین جلسه از سلسله همایش های جهاد تبیین حوزه علمیه تهران در مدرسه مروی حضور پیدا کرد و ضمن تشریح چالش ها و دستاوردهای دولت سیزدهم به پرسش های طلاب حاضر در این نشست پاسخ داد.

سخنگوی دولت با مثبت ارزیابی کردن روند کلی پیشرفت کشور در طی 43 سال گذشته گفت: در 43 سال گذشته خدمات بسیاری از سوی دولت های مختلف برای رشد و پیشرفت کشور صورت گرفته است و بررسی آمارهای بین المللی و مقایسه شاخص های کشور با میانگین رشد جهانی نشان میدهد علیرغم وجود برخی نارسایی ها و سوء مدیریت ها در ادوار مختلف و همچنین دشمنی های بسیار با ملت ایران این روند هرگز متوقف نشده است.

وی وجود برخی ناکامی ها و نارسایی ها در روند کلی حرکت کشور را امکان پذیر دانست و افزود: هر ملتی در طرح کلان حرکت ممکن است گاهی دچار خطا یا ناکامی شود اما ارزیابی واقعی باید بصورت همه جانبه و کلان باشد و از جزیی نگری و توجه صرف به موفقیت ها یا ناکامی ها باید پرهیز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهادری جهرمی: 35 هزار خبر منفی درباره ارزش پول ملی در آبان منتشر کردند

بهادری جهرمی: 35 هزار خبر منفی درباره ارزش پول ملی در آبان منتشر کردند