مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 14:402022-12-30سياسي

سیستم اقتصادی کشور دلال پرور شده است


نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به توصیه های مراجع تقلید درباره وضعیت اقتصادی و برطرف کردن آنها، گفت: از مجموعه دولت و مجلس انتظار می رود به مطالبات مراجع عظام در حل مشکلات مردم توجه جدی داشته باشند.

- آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی امروز 9 دی ماه در خطبه های نمازجمعه شهر همدان، ضمن تشکر از حضور مردم در تجمع 9 دی و تشیع شهدای گمنام، بیان کرد: حضور مردم ظرفیت مردمی نظام در عبور از بحران هاست.

این ظرفیت مردمی همیشه تحلیل های دشمن را بر هم زده و دشمنی که تلاش می کند حضور مردم را یا نبیند یا کمرنگ جلوه کند، دیدن حضور مردم در این صحنه ها، آنها را به لکنت زبان مبتلا کرده است.

امام جمعه همدان ضمن گلایه از انعکاس رسانه ای تجمعات مردمی در کشور، اظهار کرد: در حوادث اخیر گاهی دیده می شد چند نفر حرکاتی انجام می دهند و دشمن آن را به عنوان ملت ایران جا می زد اما حضور شکوهمند مردم در فضای رسانه ای انعکاس خوبی پیدا نمی کند و رسانه های انقلابی و متعهد به کشور باید قوی تر در این عرصه ها ورود کنند.

شعبانی موثقی با تاکید بر توجه مسئولان به مردم شریف ایران و حل مشکلات اقتصادی آنها، تصریح کرد: حق مردمی که در همه شرایط حضور پیدا کردند و اجازه نفوذ به دشمن را ندادند این نیست که تحت فشار اقتصادی قرار بگیرند، در ادارات معطل شوند یا گاهی با ندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم اقتصادی کشور دلال پرور شده است

سیستم اقتصادی کشور دلال پرور شده است