مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 14:152022-12-30سياسي

دشمن به دنبال ایجاد اشتباه محاسباتی در بین مردم و مسئولین است


وزیر اسبق اطلاعات و مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: نقشه های دشمنان انقلاب تا کنون شکست خورده و اکنون مسیر شناخت نقاط ضعف، نفوذ و ایجاد اشتباه محاسباتی در بین مردم، - ایسنا/خراسان شمالی وزیر اسبق اطلاعات و مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: نقشه های دشمنان انقلاب تا کنون شکست خورده و اکنون مسیر شناخت نقاط ضعف، نفوذ و ایجاد اشتباه محاسباتی در بین مردم، نخبگان و مسئولین را دنبال می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی در آیین گرامیداشت حماسه 9 دی که جمعه در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: 9 دی حماسه بزرگی در مقابله با استکبار بود که برنامه طراحی براندازی نظام را چیده بودند.

وی افزود: ملت ایران تا مدتی فتنه 88 را تحمل کرد و از خود سعه صدر نشان داد تا اینکه به مدد الهی و با اشاره رهبری، حماسه ای در 9 دی به وجود آمد که بزرگی و عظمت اسلام و نظام نمایان شد.

وی با اشاره به عمر انقلاب های مختلف در دنیا اظهار کرد: در کشورهای مختلف انقلاب های متعددی اتفاق افتاده اما وقتی آن ها را مطالعه می کنیم می بینیم که در سال های اول خود جمع شدند.

این در حالی است که انقلاب اسلامی بیش از 40 سال است که رو به جلو حرکت می کند و با استکبار نیز مقابله می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال ایجاد اشتباه محاسباتی در بین مردم و مسئولین است

دشمن به دنبال ایجاد اشتباه محاسباتی در بین مردم و مسئولین است