مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 14:102022-12-30دانش

افزایش دو برابری دانشجویان بین الملل دانشگاه های ایران تا 3 سال آینده


رییس سازمان امور دانشجویان و معاون دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از افزایش دو برابری دانشجویان خارجی از قریب به 120 ملیت تا سه سال آینده خبر داد.

- رییس سازمان امور دانشجویان و معاون دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از افزایش دو برابری دانشجویان خارجی از قریب به 120 ملیت تا سه سال آینده خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر هاشم داداش پور معاون در مراسم تقدیر از دست اندرکاران برگزاری نخستین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان بین الملل که در تابستان سال جاری به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه ها برای ماندگاری دانشجویان بین الملل و شتاب برای بین المللی شدن در منطقه و جهان باید تعاملات و تبادلات علمی خود را افزایش دهند.

جایگاه علمی برخی از دانشگاه های کشور در سطح جهانی و بر اساس ارزیابی های موسسات معتبر دنیا در رتبه های خیلی خوبی قرار دارد و ظرفیت جذب دانشجو و موقعیت بین المللی شدن را دارند؛ نیاز است در این حوزه بازتعریفی صورت داده و تعاملات خود را حداکثری کنند و تنوع جذب دانشجویان از کشورهای مختلف جهان را در اولویت قرار دهند.

وی برگزاری المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان بین الملل را در راستای شناخت بیشتر دانشجویان خارجی از ظرفیت های ایران و ایجاد انگیزه میان آنان نام برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دو برابری دانشجویان بین الملل دانشگاه های ایران تا 3 سال آینده

افزایش دو برابری دانشجویان بین الملل دانشگاه های ایران تا 3 سال آینده