مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 13:252022-12-30سياسي

دشمن به دنبال حذف نماد دین اسلام است/9 دی تجلی گاه بصیرت مردم


مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: هدف دشمن حذف اسلام سیاسی و نماد اسلام یعنی دین و روحانیت است، «عمامه پرانی» برای این منظور انجام شد.

- ایسنا/مازندران مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: هدف دشمن حذف اسلام سیاسی و نماد اسلام یعنی دین و روحانیت است، عمامه پرانی برای این منظور انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام محمد جواد قائمی امروز در جمع نمازگزاران نماز جمعه نوشهر که به مناسبت 9 دی در مصلای امام خمینی این شهر حضور یافت، با اشاره به اهمیت این روز و بصیرت مردم ایران، اظهار کرد: بصیرت مردم کشور ما در 9 دی سال 88 که فتنه ای بزرگ را خشک و سرکوب کرد متبلور شد.

وی با بیان اینکه بصیرت یکی از ویژگی های کلیدی است که معصومین بر آن تاکید دارند، افزود: برای رسیدن به سعادت نیاز به بصیرت اجتماعی و فردی است مردم ایران در 9 دی به فرامین رهبری لبیک گفتند و فتنه ها را خشکاندند.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران با اشاره به اینکه برای شناخت فتنه و نقشه آن خطبه حضرت فاطمه کافی است، یادآور شد: حوادث و اتفاقات صدر اسلام در این دوره در حال تکرار است و بنگاه هایی که ارتباطی با انقلاب نداشتند علمدار اسلام خواهی شدند.

حجت الاسلام قائمی تصریح کرد: امروز هم کسانی که ارتباطی با مردم ندارند همانند سلبریتی ها تمام هم وغم شان گرفتن پاسپورت و ویزا اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال حذف نماد دین اسلام است/9 دی تجلی گاه بصیرت مردم

دشمن به دنبال حذف نماد دین اسلام است/9 دی تجلی گاه بصیرت مردم