مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 13:002022-12-30بين الملل

کشف و انهدام دو مخفیگاه داعش در دیالی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «یحیی رسول» سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق با اشاره به کشته شدن 6 تروریست داعشی در شرق این کشور، - منابع عراقی از ادامه عملیات نیرو های ارتش و حشد شعبی و پلیس این کشور علیه تکفیری ها خبر دادند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یحیی رسول سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق با اشاره به کشته شدن 6 تروریست داعشی در شرق این کشور، اعلام کرد: این تروریست ها در شرق دریاچه حمرین کشته شدند.

وی با اشاره به اینکه این عملیات به دستور فرمانده کل نیروهای مسلح عراق انجام شده است، انجام این عملیات را در راستای درهم کوبیدن بقایای داعش در استانهای کرکوک، دیالی دانست.

یحیی رسول از کشف و انهدام دو مخفیگاه داعشی در دیالی هم خبر داد و گفت: همچنان عملیات جستجو برای یافتن عناصر دیگر تروریستی توسط نیروهای امنیتی عراق ادامه دارد.

همچنین واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق از انهدام مرکز داعشی در شرق دریاچه حمرین در استان دیالی خبر داد.

واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: در ادامه تعقیب تروریست ها و پاک سازی خاک عراق از لوث وجود آنها، دستگاه اطلاعات نظامی عراق با همکاری واحدهای ذی ربط در ستاد عملیات مشترک تحرکات تروریست های داعش در یکی از مخفیگاه های مهم آنان در شرق دریاچه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و انهدام دو مخفیگاه داعش در دیالی

کشف و انهدام دو مخفیگاه داعش در دیالی