مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 12:452022-12-30سياسي

حماسه 9 دی فتنه بزرگی را خنثی کرده است


معاون سابق منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با گرامیداشت حماست 9 دی گفت: این حماسه مردمی فتنه بزرگی را خنثی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا اجرا کنند.

وی مشکلات داخلی را ریشه در ضعف مدیریت داخلی دانست و گفت: اگرچه تحریم ها تأثیر دارد ولی اگر درست عمل کنیم می توان تحریم را به فرصت تبدیل و بیماری اقتصادی کشور را ریشه کن کنیم.

وحدتی جهت گیری دولت سیزدهم را درست و در راستای بیانیه گام دوم انقلاب ذکر کرد و گفت: به رغم افزایش فشارهای اقتصادی و سیاسی شاهد رشد پیشرفت هایی در جامعه هستیم.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه دولت مشکلات مردم را به مذاکرات گره نمی زند، افزود: جهت گیری درست سبب نگرانی دشمن شده است.

وحدتی به واقع شدن ایران در چهارراه جهان اظهار داشت: طی مدت کوتاه درآمدهای ترانزیتی ایران افزایش یافت و پیوستن ایران به پیمان شانگهای و احیای کریدور شرق به غرب و شمال - جنوب فرصت های جدید اقتصادی فراروی ایران ایجاد کرده است.

وی با اشاره به تبدیل شدن ایران به قدرت جهانی افزود: ورود آمریکا به افغانستان و عراق مقدمه ای برای ورود و حمله به ایران بود و اکنون شاهد خروج و انزوای آمریکا از منطقه هستیم و طرح خاورمیانه جدید آمریکایی ها شکست خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی فتنه بزرگی را خنثی کرده است

حماسه 9 دی فتنه بزرگی را خنثی کرده است