مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 10:302022-12-30اقتصادي

ناوگان حمل و نقل عمومی شهر زنجان به 182 دستگاه افزایش می یابد


رییس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان با اشاره به اینکه امسال 43 دستگاه اتوبوس، 36 دستگاه مینی بوس دو درب و 25 دستگاه ون توسط شهرداری زنجان خریداری شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، داود نوری رییس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان در مراسم رونمایی از ناوگان جدید حمل و نقل با اشاره به اینکه یکی از اولویت های شهرداری نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی است، اظهار کرد: در همین راستا طی سال جاری 41 اتوبوس ( 18 اتوبوس از یک شرکت و 23 اتوبوس از یک شرکت دیگر) خریداری شده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر این 36 دستگاه مینی بوس دو درب و 25 دستگاه ون نیز خریداری شده است، اضافه کرد: برای خریداری کل این اتوبوس، مینی بوس و ون ها 121 میلیارد تومان هزینه شده است.

نوری اضافه کرد: در صورت اضافه شدن این تعداد اتوبوس، مینی بوس و ون تعداد خودروهای فعال در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر به 182 عدد خواهد رسید.

رییس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان ادامه داد: در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی نیز 25 دستگاه اتوبوس که دارای سن بالا بودند با صرف مبلغ 10 میلیارد تومان بازسازی شدند.

وی با اشاره به اینکه هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل عمومی نیز در دستور کار شهرداری است، اضافه کرد: در تلاش هستیم با این اقدامات خدمات بهتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوگان حمل و نقل عمومی شهر زنجان به 182 دستگاه افزایش می یابد

ناوگان حمل و نقل عمومی شهر زنجان به 182 دستگاه افزایش می یابد