مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 22:452022-12-29سياسي

بازدید وزیر میراث فرهنگی از آثار تاریخی نهاوند


وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از آثار تاریخی شهرستان نهاوند بازدید کرد و در این بازدیدها مشکلات این آثار مورد بررسی قرار گرفت.

- عصر امروز -پنجشنبه 8 دی ماه- وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری وارد شهرستان نهاوند شد و به همراه مدیرکل میراث فرهنگی استان، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان شهرستان از چند آثار تاریخی شهرستان نهاوند بازدید کرد و مشکلات این آثار را مورد بررسی قرار داد.

اثر تاریخی مسجد امام حسن(ع) در شهر نهاوند نخستین مکانی بود که مورد بازدید قرار گرفت و تامین اعتبار برای مرمت این مسجد تاریخی مطرح شد.

در ادامه وزیر میراث فرهنگی از بافت تاریخی منطقه دوخواهران نهاوند که از آثار ملی و محل معبد لائودیسه است، بازدید کرد.

در این بازدید مشکلات ساخت وساز در این منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و همچنین درخواست تأمین اعتبار برای آغاز مرحله ششم کاوش معبد لائودیسه توسط مسئولان شهرستان مطرح شد.

بازدید از خانه تاریخی صمصام و مشکل تأمین اعتبار برای تملک این ملک به منظور تبدیل به موزه از دیگر برنامه ها بود و در ادامه نیز از خانه فاطمی که از خانه های قدیمی متعلق به اواخر دوران قاجار و اوایل دوران پهلوی است، بازدید شد و ثبت این ملک در فهرست آثار تاریخی توسط اداره میراث فرهنگی شهرستان مطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر میراث فرهنگی از آثار تاریخی نهاوند

بازدید وزیر میراث فرهنگی از آثار تاریخی نهاوند