مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 22:302022-12-29سياسي

احداث مخزن 5 هزار متر مکعبی فردیس/طلسم 11 ساله بیمارستان دهه فجر می شکند


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس، گفت: مراحل اجرایی پروژه مخزن آب 5 هزار متر مکعبی فردیس که سال ها زمین مانده بود به اتمام رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، علیرضا عباسی، نماینده مردم فردیس، کرج و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، امروز پنج شنبه در نشست با اعضای شورای شهر این شهرستان، گفت: دستگاه ها وظیفه دارند با تلاش مضاعف، رضایتمندی را بین مردم در حد اعلا ایجاد و آنها را نسبت به نظام و کارآمدی آن خوشبین کنند.

عباسی افزود: فروردین 1400 پیگیری پروژه مخزن آب 5 هزار متر مکعبی فردیس را که سال ها زمین خورده بود و نیازمند پیگیری ملی بود، در دستور کار قرار دادیم، خوشبختانه روند اجرایی مخزن در پارک جهان نما به اتمام رسیده و موضوع انتقال آب باقی مانده است.

  وی به مکاتبه با 5 وزیر برای اخذ مجور مخزن آب شرب فردیس از طریق سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور اشاره کرد و در بخش دیگری اظهار داشت: بیمارستان این شهرستان 11 سال طلسم شده بود و متاسفانه وعده.

ها درباره راه اندازی آن توخالی در می آمد.

عباسی تصریح کرد: با توجه به اینکهمی توانستیم از ظرفیت پتروشیمی ها برای راه اندازی بیمارستان های بالای 70 درصد پیشرفت استفاده کنیم، موفق به 250 میلیارد برای بیمارستان فردیس در سفر ریاست جمهور به البرز شدیم و خوشبختانه دهه فجر افتتاح خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مخزن 5 هزار متر مکعبی فردیس/طلسم 11 ساله بیمارستان دهه فجر می شکند

احداث مخزن 5 هزار متر مکعبی فردیس/طلسم 11 ساله بیمارستان دهه فجر می شکند