مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 21:452022-12-29سياسي

وجه شباهت فتنه 88 و 1401 دروغ با جوسازی رسانه ای بود


در هر دو فتنه 88 و 1401 تمرکز دشمنان بر فضاسازی رسانه ای و دروغ بود، یکی با دروغ قتل و دیگری با دروغ درباره تقلب آغاز شد و هر دو با تحریک احساسات و ایجاد هیجان در جوانان همراه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار یداله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، حماسه نهم دی ماه در جمع مردم ولایت مدار اصفهان، اظهار داشت: حماسه نهم دی ماه را گرامی می داریم، گرچه مردم اصفهان همچون همیشه با پیشگامی یک روز زودتر از سایر شهرها در هشتم دی ماه 1388 حماسه آفریدند.

وی ادامه داد: حماسه نهم دی ماه که شما مردم ولایت مدار اصفهان در مجلس پاسداشت آن گردهم آمده اید، حماسه ای بود که به دلیل مختصات خود در تاریخ ماندگار شد و یکی از نقاط عطف حرکت مردم ایران در دفاع از اسلام، ایران، ولایت و مقابله با دشمنان است.

جوانی تصریح کرد: اینکه ما بدانیم این بصیرت مردم از کجا سرچشمه می گیرد و چرا دشمنان ما 43 سال است که مستمر دشمنی می کنند و راز این دشمنی با محوریت آمریکا، علیه ملت ایران چیست، اهمیت بسیاری دارد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با اشاره به وجوه شباهت در حوادث 88 با اغتشاشات و حوادث اخیر، عنوان کرد: کسی اشتباه فکر نکند که ملت ایران بی بصیرت بود و در نهم دی به بصیرت رسید چرا که مردم ما در راه خدا با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجه شباهت فتنه 88 و 1401 دروغ با جوسازی رسانه ای بود

وجه شباهت فتنه 88 و 1401 دروغ با جوسازی رسانه ای بود