مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 21:412022-12-29سياسي

تشییع پیکر شهدای گمنام در اردستان+ تصاویر و فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان،عطر نفس های ملکوتی شهدا، سراسر ایران و همچنین شهرستان اردستان را معطر کرده و به احترام مظلومیتی که داشته اند و شرافتی که به مسلمانان جهان داده اند باران سیل آسای اشک از دیدگان جاری شد.

ای شهدا؛ روزی که می رفتید پدران و مادرانتان شما را از زیر قرآن عبور داده اند، پشت سرتان آب پاشیده اند و بر سر سجاده های عشق دعایتان کرده اند، اما آیا امروز پدران و مادرانتان زنده هستند تا پس از دهه ها انتظار، بازگشتنتان را نظاره گر باشند؟ کاروان اهالی بهشت که حامل شهدای گمنام است پس از گذشت چند روز و حضور در شهرهای مختلف استان امروز وارد شهرستان اردستان شده و چشم انتظاری مردم این شهرستان برای دیدار و زیارت شهدا به پایان رسید.

ابتدا از ساعتی قبل کاروان شهدا وارد شهر زواره اردستان شده و آیین تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام با استقبال پرشور مردم شهیدپرور زواره از مقابل حوزه بسیج این شهر آغاز شده که تا گلزار شهدای این شهر ادامه خواهد داشت.

عشق به شهدا مردم زواره را به خیابان کشیده است و مردم این دیار شهیدپرور در حالی که اشک بر گونه هایشان جاری است همراه با کاروان شهدا رهسپار شده اند و شهدا را بدرقه می کنند.

  کاروان شهدا به اردستان رسید؛ مسیر تشییع از میدان امام حسن(ع) به سمت مسجد موسی بن جعفر شهرک کاوه است،حماسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع پیکر شهدای گمنام در اردستان+ تصاویر و فیلم

تشییع پیکر شهدای گمنام در اردستان+ تصاویر و فیلم