مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 20:452022-12-29سياسي

قرآن از مظلومیت و مهجوریت در جامعه خارج شود


نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم فراهم کردن بستر آموزش قرآن و آشنایی مردم برای رفع مظلومیت و مهجوریت کتاب الهی در جامعه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی شامگاه پنجشنبه در شورای توسعه فعالیت های قرآنی شهرستان فریدونکنار با تاکید بر فراهم سازی بستر آموزش قرآن با هدف آشناکردن مردم و رفع مظلومیت و مهجوریت کتاب الهی با گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت علامه مصباح یزدی، افزود: یک مسلمان باید با قرآن رابطه داشته باشد از این رو تشویق، ترغیب و خواندن قرآن در شبانه روز لازم است.

آیت الله محمدی لایینی نظارت آموزش و پرورش در حوزه قرآنی و رصد معلمان قرآنی را ضروری دانست و گفت: وظیفه قانونی و سازمانی آموزش و پرورش، آموزش قرآن است و علاوه بر این دستگاه هایی نظیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز باید به صورت جدی آموزش قرآن را در دستور کار قرار دهند.

وی با عنوان اینکه دستگاه های دیگر موظف هستند که یک درصد بودجه را در مسیر کار فرهنگی خرج کنند، افزود: باید حافظان و قاریان قرآن در شهرستان ها دور هم جمع شوند و خانه قرآن را فعال نگه دارند.

آیت الله لایینی بر لزوم ترغیب خانواده ها برای آموزش و فراگیری قرآن کریم از سوی هیئات و محافل تاکید کرد و گفت: بستر آموزش قرآن برای همگان فراهم باشد واستفاده از ظرفیت خیرین قرآنی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن از مظلومیت و مهجوریت در جامعه خارج شود

قرآن از مظلومیت و مهجوریت در جامعه خارج شود